Mystic Sisterhood

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Mystic Sisterhood

Psychic, Paranormal & Natural Science Forums



Next Chat Event

Favourite Names ^_^ 5nvklj





Favourite Names ^_^ 9tpt39

..


5 posters

Favourite Names ^_^

The author of this message was banned from the forum - See the message
Cloud9
Cloud9
Psychic Reader
Psychic Reader

Other / Decline to state Zodiac : Capricorn Posts : 4707
Points : 12199
Times User Thanked: : 676
Join date : 2018-01-12
Location : On Leave

Favourite Names ^_^ Empty Re: Favourite Names ^_^

Post by Cloud9 Sat Jan 27, 2018 3:12 pm

I love those names


But you know me, & know i'm awful with names

:shock: I know all the ones I don't like, so it's just a matter of excluding those :lol:

Ones I don't like:

Apple, Sunday, Blue, Rex,
Tuesday, Pear, junior.....

you see where this is going don't you

:lol:
Anonymous
Guest
Guest

Favourite Names ^_^ Empty Re: Favourite Names ^_^

Post by Guest Sat Jan 27, 2018 5:01 pm

:D

Micah's a favourite here
Junior also I'm not so keen on nor am I keen on Sonny...

Sonny Junior just gives me the giggles... and has me thinking poor lad!
The author of this message was banned from the forum - See the message
Anonymous
Guest
Guest

Favourite Names ^_^ Empty Re: Favourite Names ^_^

Post by Guest Sat Jan 27, 2018 5:55 pm

lol :) Aww, each to their own. The only reason why I chuckle at it is because my younger brother would have been named it if he hadn't been called what he was at the moment.

Love the name of James
Arabella for some reason as well
springs to mind
The author of this message was banned from the forum - See the message
The author of this message was banned from the forum - See the message
Cloud9
Cloud9
Psychic Reader
Psychic Reader

Other / Decline to state Zodiac : Capricorn Posts : 4707
Points : 12199
Times User Thanked: : 676
Join date : 2018-01-12
Location : On Leave

Favourite Names ^_^ Empty Re: Favourite Names ^_^

Post by Cloud9 Sat Jan 27, 2018 11:20 pm

Lovebird wrote:I also really like 'Wren' - but I can't decide if it works better for a pet or a human, and if it's more masculine or feminine.. 👅


hmm, Wren.
I'd say it's somewhere in the middle. ❤
Anonymous
Guest
Guest

Favourite Names ^_^ Empty Re: Favourite Names ^_^

Post by Guest Sun Jan 28, 2018 9:34 am

Yeah ;) I'd say Wren is an in-between kinda name. But I'd probably use it for a pet, more so than a human. Its better than a fussy name like Alexia or Alisha... lol
The author of this message was banned from the forum - See the message
avatar
Purplemoon86
Loyal Member
Loyal  Member

Female Zodiac : Cancer Posts : 205
Points : 1584
Times User Thanked: : 17
Join date : 2018-02-20
Location : The Moon

Favourite Names ^_^ Empty Re: Favourite Names ^_^

Post by Purplemoon86 Wed Feb 21, 2018 9:40 am

I love the name

Lyla - i'm not having anymore kids.. so maybe I can use it if I get another pet ha! hahaha

Sponsored content

Favourite Names ^_^ Empty Re: Favourite Names ^_^

Post by Sponsored content


    Current date/time is Sun Sep 26, 2021 8:33 am